Hello Humanity

Hulp met het vinden van woorden die werken en die de wereld verbeteren gaan niet vanzelf, sterker, dat begint digitaal.

Vernieuwing van de visuele identiteit, user interface en user experience. Aan de hand van een een doordacht en strategisch ontwerp heeft Cruzado zorg gedragen alle marketing onderdelen waarbij online bezoekers meer informatie kunnen vinden op het gebied van copywriting door middel van de aangeboden content. Online producten kunnen worden gedownload of worden aangekocht om de ins- en outs van copywriting te doen verstaan.


Visuele identiteit

Een digitale transformatie binnen de Hello Humanity identiteit, hun logo en visuele karakter zijn opnieuw ontworpen met aanwijzingen van de bestaande textuur en elegantie. Daarnaast verkenden we nieuwe concepten op het gebied van copywriting, content publishing en beeldtaal om het merk op één lijn te brengen met de kwaliteit en het gevoel van de bedrijfsvoering. Dit resulteerde in een sterkere positie op het internet.



Website



Cliënt


https://www.cruzado.nl/wp-content/uploads/2018/04/favicon_hellohumanity-160x160.png