Als follow-up in de marketing en promotie voor KSGB International, heeft Cruzado wederom een bijdrage geleverd in het opzetten van de GEN-K marketing campagne voor K-SWISS Global. GEN-K staat voor generatie K, de nieuwe generatie van ondernemers, gedragen door ondernemers. Een vernieuwde collectie binnen het casual schoenen assortiment van het originele tennis merk K-SWISS.
Landingspagina’s als extra verlengstuk binnen de marketing campagne, aansluitend op het bestaande e-commerce webshop platform van kwsiss.com. Responsive layouts, geoptimaliseerde web-content voor een gebruikersvriendelijke omgeving aan de website bezoeker.
Binnen de K-SWISS organisatie wordt er gewerkt met influencers, uit eigen netwerk, maar ook daarbuiten als extra draaipunt binnen de marketing campagnes. Deze essentiele marketing assets ook wel genoemd, kunnen voor een groter bereik zorgen bij het publiceren of promoten van een nieuwe marketing campagne zoals de GEN-K campagne. Aansluitend hierop heeft Cruzado beeldmateriaal zodanig geoptimaliseerd voor hedendaagse apparaten zoals smarthphone’s, tables, televisies,laptops en computer beeldschermen op deze vorm van content in te kunnen zetten in social media campagnes als instagram marketing promotie’s en facebook marketing ads.
Aansluitend binnen de 360 graden marketing campagne heeft Cruzado met behulp van een content creator, diverse video content marketing publicaties ontworpen die tevens worden ingezet in social media marketing, drip campagnes en televisie marketing waaronder ingekochte reclame blokken.
Gersteweg 21, 2153 GH
Nieuw-Vennep, Nederland
Routebeschrijving
(+31) 252 682 920
info@cruzado.nl